Tu tries, Booking o el teu web per ApuntServeis consultor màrqueting online

    Tu tries, Booking o el teu web per ApuntServeis consultor màrqueting online

    Tu tries, Booking o el teu web per ApuntServeis consultor màrqueting online. Sempre hem defensat que el valor de les les grans plataformes és aportar visibilitat als hotels, turisme rural i càmpings  i diferents  empreses de serveis d’ allotjaments i  generar venda nova. Venda a la qual d’una altra manera seria impossible accedir. Aquesta major exposició, a generar-te més demanda, et permet millorar la producció, no només de les plataformes de reserves online sinó de la resta de canals, la qual cosa és altament positiu amb la rendibilitat del teu negoci.

    Has pensat que en la gran majoria de les ocasions el volum de reserves que t’ aporten aquets grans portals a canvi de una contraprestació amb comissions és un client que ja et coneixia, que l’hi va recomanar un amic o que et va trobar a Tripadvisor. Estàs pagant un elevat cost per una venda que ja tens, com qui diu, assegurada sempre que cobreixis unes necessitats mínimes: una bona optimització del teu lloc web a fi de canalitzar-lo de forma directa.

    Però la nova batalla amb els grans portals es lliura en els metacercadors, que ja representen el 45% dels visitants únics de la indústria de reserves de serveis d’ allotjament. Un cop més, les otes han estat els primers a integrar-se en els metacercadors, el que els ha ajudat a mantenir i fins i tot incrementar el seu domini. La seva presència allí és ja un “dret adquirit”. S’estima que Booking.com ja destina més entre un 25% i un 50% de la seva inversió en màrqueting als metacercadors. No sona a la mateixa pel·lícula que amb els Adwords?

    Gran part dels clients que arriben a l’hotel son clients que ja coneixien el vostre establiment, hi va recomanar un amic, el van trobar a Tripadvisor així que el gran repte és que reservin els serveis directament i podem fer-ho amb les eines que porten al client a la recerca, el preu. I aquest factor depen només de vosaltres, així generem valor afagit a la nostra proposta de reserva directa.

     

    About

    Leave a Reply

    L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

    Us de cookies

    Aquest lloc web utilitza cookies perquè vostè tingui la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades cookies i l'acceptació de nostra política de cookies, punxi l'enllaç per a major informació .plugin cookies

    ACEPTAR
    Aviso de cookies
    %d bloggers like this: