Tendències previsibles en màrqueting digital per al 2015

    Tendencies en màrqueting digital per el 2015

    En aquest món canviat i dins del mutisme per poder garantir quines pautes cal adoptar en les noves estratègies per tenir una bona presència de la nostra marca a Internet, podem resumir alló que caldría treballar per aconseguir un bon resultat aquest 2015

    1.- Tendencies en màrqueting digital per al 2015. Personalització

    2015 serà testimoni d’un ràpid creixement de les experiències de webs personalitzades. Les empreses turístiques començaran a utilitzar el Big Data de manera més sofisticada per desenvolupar continguts a mida i dirigir-se als clients basant-se en les seves preferències i en el seu comportament en línia.

    2.- Tendencies en màrqueting digital per al 2015. El mòbil deixa de ser tendència

    Les reserves a través del mòbil continuaran creixent ràpidament en 2015, amb la previsió que arribin els 39.500 milions de dòlars (32.424.000 d’euros), contribuint així al 25% del mercat de viatges en línia.

    3.- Tendencies en màrqueting digital per al 2015. Abandonament del procés de reserva

    Amb aproximadament un 98% dels visitants a webs d’hotel , càmpings i turisme rural que surt de la cadena abans de concloure la seva reserva, les eines d’abandonament del procés són la resposta el 2015 per atreure de nou al potencial client a través del canal de conversió.

    4.- Tendencies en màrqueting digital per al 2015. Metacercadors

    Encara queda un llarg camí per recórrer perquè els metacercadors es consolidin com a canal efectiu per als hotelers. El repte per al proper any és assegurar-se que aquests canals redirigeixen reserves a un rendible CPA (Cost Per Acció).

    5.- Tendencies en màrqueting digital per al 2015. Pagaments a través del mòbil

    El 2015 veurem com el pagament a través del mòbil es converteix en la tendència principal per a les reserves hoteleres realitzades amb dispositius mòbils . En aquest últim any la indústria de vendes en línia ha estat testimoni de la consolidació de mètodes alternatius de pagament com PayPal , de manera que ia una de cada quatre transaccions mòbils es realitza a través d’aquests canals.

    6.- Tendencies en màrqueting digital per al 2015. Sigues amo de la teva imatge

    L’itinerari des que comença la recerca fins que es materialitza la reserva s’allarga una mitjana de 24 dies i inclou la visita de 21,6 pàgines web. El 2015 aquest serà un focus creixent.

    7.- Tendencies en màrqueting digital per al 2015. Pagar per jugar a les xarxes socials

    Les xarxes socials continuaran fent canvis significatius en els seus algoritmes, el que afectarà a l’abast del contingut dirigit a promoció i vendes en aquestes plataformes. Els hotels cada vegada més hauran de pagar perquè el seu contingut pugui ser vist.

    8.- Tendencies en màrqueting digital per al 2015. Contingut dirigit a les persones

    Els hotels han de convertir al seu client en el centre de tot i observar al seu hotel des dels ulls de l’hoste més que des dels del màrqueting hoteler . Els establiments necessiten començar a comprendre què és el que volen i necessiten els clients d’un hotel i adaptar les seves experiències al voltant d’això.

    9.- Tendencies en màrqueting digital per al 2015. Nou SEO

    Amb Google monetitzant ara el 100% de les primeres posicions en els resultats de recerques d’hotels, almenys als Estats Units, l’esforç s’ha de centrar en el trànsit orgànic. 2015 es converteix així en l’any del nou SEO , on l’optimització deixa de basar-se en les tàctiques tradicionals per enfocar-se més en l’experiència completa del client a través de tots els canals.

    10.- Tendencies en màrqueting digital per al 2015. Màrqueting programàtic

    El 2015 serem testimonis d’una explosió d’oferta programàtica. Actualment el 35% de la despesa en publicitat es destina als anuncis gràfics comprats a través d’aquest tipus de tecnologia.

    11.- Tendencies en màrqueting digital per al 2015. Contingut audiovisual

    Els estudis demostren que la gent recorda el 10% del que escolta, el 20% del que llegeix i el 80% del que veu i fa, pel que en 2015 presenciarem el creixement del storytelling visual, permetent als hotels incrementar la seva comunitat vibrant i fidelitzada.

    12.- Tendencies en màrqueting digital per al 2015. Estratègies enfocades en l’experiència

    El proper any també serem testimonis de l’augment de les estratègies de màrqueting experiencial . Els clients d’avui volen allotjar-se en hotels que coneguin les seves preferències i desitjos, els fidelitzin a través de la seva immersió en la marca i amb històries de productes que els creuen entusiasme i agitin les seves emocions.

    13.- Tendencies en màrqueting digital per al 2015. Tecnologia de proximitat

    El 91% dels usuaris de smartphones té el dispositiu a l’abast de la mà les 24 hores del dia els set dies de la setmana. Els professionals del màrqueting hoteler poden treure avantatge d’això utilitzant estratègies de proximitat enviant missatges als seus clients basats en la seva geolocalització .

    14.- Tendencies en màrqueting digital per al 2015. babyboomers

    Els babyboomers són la generació amb més poder adquisitiu i s’estan convertint de manera creixent en uns experts en tecnologia. No en va d’ella forma part un 33% dels usuaris d’internet. Per això resulta imprescindible que els hotels incloguin aquesta generació en les seves estratègies de màrqueting digital per al 2015.

    15.- Tendencies en màrqueting digital per al 2015. Enfocament holístic del revenue management

    Davant els ràpids canvis en el comportament del consumidor, els hotels han d’adoptar un enfocament integrat de revenue management que involucri d’una manera cada vegada més estreta a les vendes i al màrqueting en el procés de presa de decisió. La convergència d’aquestes funcions serà crucial per a la gestió eficaç dels canals de distribució en 2015.

    About

    Leave a Reply

    L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

    Us de cookies

    Aquest lloc web utilitza cookies perquè vostè tingui la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades cookies i l'acceptació de nostra política de cookies, punxi l'enllaç per a major informació .plugin cookies

    ACEPTAR
    Aviso de cookies
    %d bloggers like this: