Xarxes Socials

    Xarxes Socials

    Les noves formules de comunicació de les marques

    Xarxes Socials

    Noves estratègies en la comunicació de les marques

    ApuntServeis dóna una gran importància al posicionament en els cercadors, és un dels reptes més importants en l’ objectiu de la promoció i la comercialització del Turisme Rural.
    Es tracta de gestionar adequadament els recursos propis a fi d’aparèixer als principals cercadors en una posició optima a fi de facilitar l’ interès dels usuaris i possibles compradors dels nostres serveis.
    A nivell de Màrqueting Turístic i Social Media per el Turisme Rural, aquesta metodologia és necessària. ApuntRural valora com a punt de partida tots aquets paràmetres a fi de diagnosticar una realitat que ens dóna el punt d’inici per poder definir les actuacions mínimes per dissenyar un pla amb les actuacions òptimes per millorar el trànsit i, facilitar la visibilitat de la nostra web i la difusió del nostre producte.

    SOCIAL MEDIA STRATEGIC

    Cal una estratègia a fi de poder gestionar el teu perfil públic, així com en la interacció amb els clients a través dels mitjans de comunicació social.

    Les estratègies socials impliquen una sèrie d’habilitats de Màrqueting, familiaritat amb els blocs, xarxes socials i tot tipus de gestió en línia.

    El principal aspecte en què treballa el nostre equip a les ordres del Social Media Strategist, consisteix a ajudar a la teva empresa per al desenvolupament d’un Pla de Màrqueting Social, coherent i flexible.

    XARXES SOCIALS

    Les xarxes socials s’han convertit en un magnífic aparador, són el lloc perfecte d’interacció amb els nostres compradors, i amb els que encara no ho són. Una bona estratègia, basada en el treball d’un equip professional especialitzat, pot aportar excel·lents resultats. Els nostres serveis de Comunnity Manager estan pensats per aconseguir una màxima efectivitat de les teves campanyes a les xarxes socials, proposem dos serveis, però el millor serà el que fem a mida. 

    COMMUNITY MANAGER

    Els Community Manager gestionen les comunitats en línia de l’empresa, l’objectiu és fomentar entre les comunitats el sentiment d’una marca positiva, especialment entre clients, empleats i socis.

    Publiquen contingut original en blocs, vídeos, web, etc
    Responen als clients per queixes o dubtes sobre la marca
    Dufunden les notícies de l’empresa en la comunitat.
    El Community Manager és l’ambaixador de la marca i dóna la cara davant el públic. 

    Empreses que incrementen la visibilitat de la seva marca per les Xarxes Socials

    Facebook
    53 %
    Twitter
    69 %

    Usuaris de Xarxes Socials disposats a comprar les marques que segueixen.

    Facebook
    59 %
    Twitter
    71 %

    Xarxes Socials

    Facebook té més de 750 milions d’usuaris a tot el món i ofereix un mercat molt més gran que els mitjans tradicionals, però també es mostra com un nou escenari ple de reptes desconeguts. És un lloc important en el qual cal estar, ja sigui com a usuari o des d’una perspectiva de recerca, però només amb això no n’hi ha prou. Com pot ajudar Facebook a promocionar la seva marca, els seus productes i serveis?
    Twitter és l’eina social més utilitzada al món per fer “microblogging”, és a dir, publicar missatges curts de text per a un grup de seguidors. En molt poc temps, ha experimentat un creixement sorprenent i el nombre d’usuaris que l’utilitza augmenta per segons: ja hi ha més de 200 milions de comptes oberts. La seva creixent popularitat fa que Twitter sigui utilitzat en tot tipus d’estratègies socials: retransmissió de xerrades i ponències a les quals poca gent té accés, intercanvi d’opinions durant un esdeveniment en què la gent assisteix com a públic, comentaris sobre debats, i fins i tot per la realització d’entrevistes.
    L’ estiu del 2011 surt a la llum Google+, una Xarxa Social creada per Google que inicia la seva expansió de forma molt sòlida i estudiada en presencia a Internet. Amb una política clara per liderar aquest terreny, no ho te fàcil, el seu gran competidor té, a dia d’ avui un gran actiu, la seva massa critica de usuaris, Google, te per altra banda el poder del cercador més utilitzat arreu del món.
    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vivamus id tortor felis. Nunc a sagittis turpis. Curabitur posuere ipsum ut dapibus posuere. Curabitur volutpat tempor tempus. Nullam eu erat et lectus viverra mollis.
    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vivamus id tortor felis. Nunc a sagittis turpis. Curabitur posuere ipsum ut dapibus posuere. Curabitur volutpat tempor tempus. Nullam eu erat et lectus viverra mollis.
    Tab text goes here..
    Les xarxes socials han suposat una autèntica revolució en múltiples aspectes, no només pel que fa a l’oci sinó també en l’àmbit professional. LinkedIn és avui dia la xarxa social líder en contactes professionals, compta amb més de 100 milions d’usuaris a tot el món, incloent-hi alts executius mundials i el president dels EUA. Cada segon, una persona es registra a LinkedIn. Però la tecnologia és només una eina.

    Vols més informació a la teva mida?

    Contacteu-nos i en parlem

    Us de cookies

    Aquest lloc web utilitza cookies perquè vostè tingui la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades cookies i l'acceptació de nostra política de cookies, punxi l'enllaç per a major informació .plugin cookies

    ACEPTAR
    Aviso de cookies