Les plataformes de reserves amb més volum Booking i Expedia 

    Les plataformes de reserves amb més volum Booking i Expedia

    Les plataformes de reserves amb més volum Booking i Expedia. Si tens un allotjament turístic caldria saber que a nivell general el 87% de les reserves hoteleres arriben per un grapat de 15 canals. Aquesta és la conclusió d’un estudi de SiteMinder sobre la compra d’estades en hotels d’Espanya i del món. Aquest gestor de canals ha administrat 72 milions de reserves, per un volum de 19.200 milions d’euros en ingressos bruts en les seves 28.000 hotels afiliats.

    En aquest llistat sorgeix que Booking.com és la líder en gairebé tothom -excepte Índia- a liderar els rànquings d’Espanya, Estats Units, Mèxic, el Regne Unit, Alemanya, França, Itàlia, Grècia, Sud-àfrica i Orient Mitjà. El segueix, en tots aquests països i regions, Expedia, el que confirma la situació de duopoli entre aquests dos gegants al món.

    Després Booking i Expedia, les reserves directes des de la web de l’hotel es corona com el tercer canal de vendes

    A Espanya, a més dels citats dos primers llocs, en tercer lloc es troben les reserves realitzades des de la web de l’hotel. “Això demostra el valor i creixement que representen les vendes directes en línia”, precisen en SiteMinder.

    En els següents canals de venda, al país, es troben Hotelbeds, GTA, Keytel Hotels, Hotusa, NT Incoming, Agoda, HRS (dirigit al públic alemany), HRS -Hotel Reservation Service i els GDS (Sistemes de Distribució Global) , que segons aquest gestor, demostren el valor del viatger de negocis i l’important que són aquests canals per als hotels.

    Tanquen el llistat Welcome Incoming, Serhs Tourism, On the Beach (enfocat al turista britànic) i Jumbo Tours.

    La importància de diversificar
    Aquest llistat mostra com el panorama es diversifica entre els canals B2B, els clients particulars, les agències de viatges en línia i les webs dels hotels fins als majoristes i els sistemes globals de distribució.

    Per això el client hoteler hauria de tenir una estratègia de distribució variada, “un impacte que pot diversificar el mix de negocis cap a diversos mercats”, indica el conseller delegat de SiteMinder, Mike Ford.

    “A més, observem que els hotels continuen considerant als majoristes com un important proveïdor de clients, com demostra el fet que alguns dels principals bancs de llits del món apareguin a la llista global”, afegeix.

    About

    Leave a Reply

    L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

    Us de cookies

    Aquest lloc web utilitza cookies perquè vostè tingui la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades cookies i l'acceptació de nostra política de cookies, punxi l'enllaç per a major informació .plugin cookies

    ACEPTAR
    Aviso de cookies
    %d bloggers like this: