Parlem de tendències per 2018 en màrqueting online?

    Parlem de tendències per 2018 en màrqueting online?

    Parlem de tendències per 2018 en màrqueting online? En aquest món canviant us valorem les tendències de Social Media que possiblement canviaran les estratègies de màrqueting de les empreses. Aquestes conclusions s’han basat en un estudi exhaustiu, que s’ha enfocat en els grans avenços que s’han produït des de la revolució tecnològica, un procés cada vegada més consolidat a tot el món.

    Parlem de tendències per 2018 en màrqueting online? El contingut, al centre de les estratègies de les marques

    “Entrem en una etapa de grans revolucions tecnològiques, però el que les marques tendeixen a oblidar és que aquesta revolució està íntimament lligada a elles mitjançant el contingut”. La Realitat Augmentada, la realitat virtual i L’Internet de les Coses són només ponts que connectaran la realitat amb el virtual i el contingut serà el nexe d’unió entre els objectes, les persones i la tecnologia.

    Parlem de tendències per 2018 en màrqueting online? La Intel·ligència Artificial arrasarà en xarxes socials

    La IA s’introduirà gradualment i en els propers anys en les plataformes socials i en tots els negocis que vulguin competir en el mercat. “Aloha, el dispositiu de videoxat de Facebook que es presentarà oficialment al maig de 2018, és un gran exemple de la utilització del Deep Learning i de com s’ha d’integrar en les nostres vides diàries”, conclou la companyia líder en intel·ligència de mitjans.

    Parlem de tendències per 2018 en màrqueting online? Apostar per la porta gran per la Realitat Augmentada, la realitat virtual i la realitat Mixta

    Aquestes tecnologies constituiran pròximament grans nínxols de mercat i necessitaran una imatge consolidada. No obstant això, malgrat l’èxit de Pokémon Go, no s’adoptaran de forma massiva durant mateix any, “tot i Mira Prism ha produït uns auriculars sense cable i de realitat augmentada, connectats per l’iPhone, que vendrà per 99 dòlars, una quantitat que tots ens podem permetre. ”

    Parlem de tendències per 2018 en màrqueting online? Xarxes socials i Televisió: una relació cada vegada més estreta

    Segons Andrew Hutchinson, expert en social mitjana: “Els espectadors actuals de televisió ja no segueixen els rígids horaris dels programes. Volen triar el que veuen i quan ho veuen.” Facebook, Twitter i snapchat s’adaptaran a aquesta nova realitat i volen dissenyar un nou model que es trobi entre la televisió tradicional, la televisió en streaming i la televisió sota demanda de plataformes com Netflix.

    Parlem de tendències per 2018 en màrqueting online? La publicitat en xarxes socials, cada vegada més personalitzada

    Malgrat la seva recaiguda en 2017, causada entre altres motius per la manca d’estàndards pel que fa a la visibilitat de les campanyes, aquest model publicitari es convertirà en 2018 en una mica més personal, interactiu i valorat per consumidor. “Es tracta de generar valor tant per a les marques, com per als consumidors, i aquest és un concepte que s’hauria de desenvolupar en altres sectors”, conclou Kantar Media.

    Parlem de tendències per 2018 en màrqueting online? El màrqueting d’influència es torna indispensable

    Cada vegada són més les marques que han aconseguit resultats gràcies a aquesta estratègia i que, per tant, apostaran per ella en 2018. No obstant això, hi ha molts enfocaments diferents, de manera que cada companyia haurà d’assegurar-triar el que es trobi en línia amb els seus objectius. Per aconseguir-ho, serà molt útil Traackr, una solució integrada d’IRM que aposta per estratègies a llarg termini i que permet a les marques gestionar les seves relacions amb els influencers de la mateixa manera que amb els seus consumidors.

    El vídeo, el format estrella a 2018. Facebook afirma que el text es deixarà d’utilitzar en cinc anys i que tot seran vídeos. No obstant això, les marques hauran de seguir apostant per altres formats interactius que combinin tots dos, ja que seguiran generant engagement amb els consumidors.

    La lluita per la seva privacitat en xarxes socials. La Generació Z és la més preocupada per la seva privacitat en les xarxes socials, creant fins i tot comptes rinsta (reals) o Finsta (falses o només per als amics), de manera que les marques han de trobar mètodes alternatius per connectar amb els usuaris més joves de les xarxes socials. No obstant això, aquesta por a l’exposició en xarxes socials és una cosa que preocupa als consumidors en general i podria convertir-se en un dels problemes més importants del segle.

    Segueix-nos a Facebook si t’ agrada l’ actualitat del món del màrqueting i el Social Media

    About

    Leave a Reply

    L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

    Us de cookies

    Aquest lloc web utilitza cookies perquè vostè tingui la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades cookies i l'acceptació de nostra política de cookies, punxi l'enllaç per a major informació .plugin cookies

    ACEPTAR
    Aviso de cookies
    %d bloggers like this: