On publicar si tens un allotjament turístic

    On publicar si tens un allotjament turístic

    On publicar si tens un allotjament turístic. La gestió de les xarxes socials s’ha convertit en una de les armes més importants per captar possibles clients. També per conèixer a aquests una mica millor i poder oferir-los una experiència més personalitzada. En definitiva, un mecanisme clau amb què transmetre aquells aspectes més importants que potenciaran el nostre hotel a ulls del públic objectiu.

    On publicar si tens un allotjament turístic, Twitter?

    En un estudi realitzat per Metricool s’ha determinat que Twitter ha estat la xarxa social més utilitzada per les marques per connectar amb el públic en 2017. Especialment, han tingut tirada aquelles publicacions que inclouen un element visual, ja sigui una foto, un gif o un petit vídeo.

    No obstant això, amb la xarxa de l’ocellet si es pot dir allò de molt soroll per no res. Tot i ser l’eina més emprada -una mitjana de 5,74 tweets al dia- és la que menys interaccions obté, amb una mitjana de 3,71 per tweet.

    On publicar si tens un allotjament turístic, facebook?

    Facebook, en canvi, es mostra més estable en aquest comportament. Encara que, ull, això pot canviar amb el seu nou algoritme. La xarxa social creada per Mark Zuckerberg es va situar en la segona posició del rànquing amb un total de 39,58 publicacions mensuals (1,32) diàries. El punt fort està en el engament que aconsegueix, sobretot si les publicacions inclouen un vídeo, amb una mitjana de 1.809,43 interaccions per publicació.

    On publicar si tens un allotjament turístic, Instagram?

    La tercera plataforma social més utilitzada per les signatures va ser Instagram, no arribant el seu ús a una publicació diària (0,75 per dia). Tot i això, és la que més interaccions aconsegueix en línies generals, rendibilitzant cada publicació amb una mitjana de 307 likes i 6,4 comentaris.

    D’aquests resultats es pot extreure la “facilitat” amb què un perfil a Instagram -sempre bé treballadores pot obtenir aquesta desitjada connexió amb els clients. A més, al contrari que succeeix a Facebook, aquí les fotos obtenen millors resultats que els vídeos, tot i que Instagram va implementar fa un temps la possibilitat de publicar peces audiovisuals de màxim un minut de durada, els usuaris segueixen tenint-la en ment com una plataforma en la qual compartir imatges.

    About

    Leave a Reply

    L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

    Us de cookies

    Aquest lloc web utilitza cookies perquè vostè tingui la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades cookies i l'acceptació de nostra política de cookies, punxi l'enllaç per a major informació .plugin cookies

    ACEPTAR
    Aviso de cookies
    %d bloggers like this: