Nous canvis a Instagram

    Nous canvis a Instagram

    Nous canvis a Instagram. Si fa uns dies va llançar l’eina de vídeos IGTV, Instagram ha inclòs ara en la seva plataforma una funció per inserir música a les fotos de les stories i en els enregistraments de vídeo, que funciona a través d’una biblioteca de música en què l’usuari pot seleccionar la que més li convingui.

    Instagram, que ha anunciat que ha arribat a la xifra de 400 milions d’usuaris que utilitzen Stories, ha començat a introduir la nova característica en la seva aplicació en la seva versió de ‘programari’ 51, com ha anunciat la companyia a través d’un comunicat.

    Per posar música a les Stories cal accedir a la icona superior que simula un adhesiu i prémer a la icona de música per obrir una biblioteca en la qual s’inclou un catàleg amb “milers de cançons”, segons la companyia. La funció compta amb la possibilitat de buscar una cançó concreta o filtrar per estat d’ànim, gènere o popularitat. Un cop seleccionada la cançó, es pot avançar o retrocedir per escollir una part concreta del tema.

    De la mateixa manera, es pot triar una cançó abans de gravar un vídeo per reproduir-la en segon pla, prement en l’opció ‘Música’, situada sota el botó de gravació. Els usuaris poden veure a les Stories d’aquest tipus un ‘sticker’ amb el títol de la cançó i el nom de l’autor.

    Instagram ha assegurat que treballa per ampliar la seva biblioteca de cançons. Aquesta nova funció està disponible a la versió 51 d’Instagram, mentre que la característica d’afegir música en vídeo està disponible només en iOS i arribarà aviat a Android, segons la companyia.

    I les preguntes …
    Instagram està provant altres funcionalitats per a l’aplicació. Fins ara, quan algú està mirant la Story d’una altra persona, pot enviar un missatge directe des de la pròpia Story. Aquest missatge pot ser en resposta a la imatge o al vídeo compartit.

    Però pel que sembla, Instagram vol anar un pas més enllà i permetre als usuaris que formulin preguntes específiques. Els espectadors que vegin la Story podran accedir al quadre de text i formular la pregunta que vulguin o respondre a la formulada per l’usuari que va crear la story. Sens dubte, els hotels podran aprofitar-se d’aquesta possibilitat per resoldre dubtes i conèixer millor als seus seguidors.

    Tal com informa elgrupoinformatico.com, amb aquesta nova eina, Instagram dóna l’oportunitat als nostres seguidors d’escriure’ns tot allò que vulguin, respectant la seva privacitat. Ja que qui rebi aquesta pregunta, podrà publicar-però de forma anònima, i no sortirà el perfil de qui la formular.

    En movilexperto.com expliquen com crear aquestes preguntes: “Un cop creada la Story, llisca cap amunt per accedir als emojis i altres alternatives per personalitzar les històries. Veuràs un actual Widget que posa “preguntes”. Si premem apareixerà directament en la nostra història. Podem intergrar una consulta o frase. Per exemple, ¿t’agrada el Google Home? Pots modificar la mida, girar-lo o personalitzar el colors de la frase o pregunta.

    About

    Leave a Reply

    L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

    Us de cookies

    Aquest lloc web utilitza cookies perquè vostè tingui la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades cookies i l'acceptació de nostra política de cookies, punxi l'enllaç per a major informació .plugin cookies

    ACEPTAR
    Aviso de cookies
    %d bloggers like this: