Nou algorisme de Google

    Nous Canvis d’algorisme de Google?

    Nou algorisme responsive de Google

    El proper 21 d’abril, Google vol aplicar una modificació en el seu algorisme. La companyia canvia de tant en tant el que els demana a les webs per posicionar de forma destacada en els seus resultats de cerca, ajustant el seu misteriós algorisme perquè aquest respongui al que creuen que serà més útil per als internautes.

    Nou algorisme de Google. Els ajustos de l’algorisme són un dels moments més temuts pels mitjans online i per tots aquells que fan negoci a la xarxa, ja que estar o no estar a la llista bona del que Google vol pot significar l’èxit o el fracàs de la vostra marca a internet.

    Per aquest previst nou canvi, ja se sap més o menys el que Google vol demanar als webs. Volen que es centri el format en l’entorn mòbil, ja que el mòbil (o més aviat la falta d’adaptació al mateix) serà el que precipiti a l’oblit de les pàgines que no compleixin el que estableix.

    Nou algorisme de Google. Cada vegada més consumidors accedeixen als continguts a través dels seus terminals mòbils i cada vegada són més les cerques que es fan des dels mateixos, així que Google considera de vital importància que les webs estiguin ajustades a aquesta nova situació. Comptar amb un disseny responsiu s’ha convertit en un element clau per triomfar en el nou món online que organitzarà Google.

    Es previsible que será un canvi de gran importancia.

    Cada vegada que Google toca el seu algorisme

    El nou canvi d’algorisme pot modificar com es veuen els resultats en les recerques mòbils. Tenint en compte que les estadístiques apunten a una estimació que el 50% de les cerques a Google ja es fan des de dispositius mòbils, aquest l’impacte pot arribar al 40%.

    Els grans avantatjats en aquest canvi seran les webs que estiguin preparades per aquests dispositius.

    Les recerques des de dispositius mòbils no només han començat a tenir més importància per a Google sinó que a més han anat creixent prou entre els consumidors com perquè mantenir-se fora d’elles amb una pàgina no mobile friendly estigui comdemnada a la no visibilitat.

    Som-hi?

     

    About

    Leave a Reply

    L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

    Us de cookies

    Aquest lloc web utilitza cookies perquè vostè tingui la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades cookies i l'acceptació de nostra política de cookies, punxi l'enllaç per a major informació .plugin cookies

    ACEPTAR
    Aviso de cookies
    %d bloggers like this: