Màrqueting turístic online Formació ApuntServeis

     

    Màrqueting 08

    Màrqueting turístic online (Hotels/Turisme Rural)

    Les noves tendències a Internet,  obren la porta a  les noves formes de ofertar els nostres productes i serveis.  La nostra presencia a la xarxa, no és una opció, es una necessitat atès l’ increment que dia a dia  pren força la compra de productes i serveis per plataformes i de forma online. Més del 85% les reserves de serveis turístics es realitzen actualment per la xarxa, cal avançar-nos i treballar per aconseguir  una bona presència , amb formes i continguts, a patir d’una bona política de màrqueting turístic.

    Màrqueting turístic online Formació ApuntServeis

    Context: Definició de les noves claus per vendre serveis turístics.

    Requeriments: Domini d’Internet a nivell d’usuari.

    Durada: 02 hores.

    Contingut:

    1. Què és el màrqueting online
    2. Definició dels nostres objectius
    3. Segmentació de mercats
    4. Anàlisis de la competència,
    5. Definició de producte
    6. Cercadors , portals i directoris
    7. Eines  i analítica

    Objectiu: Definició de la necessitat de presencia i optimització dels serveis turístics a la xarxa.

    Col·lectiu: Empresaris, directius i  personal de gestió de ventes del sector turisme, hotels, restaurants i turisme rural.

    Us de cookies

    Aquest lloc web utilitza cookies perquè vostè tingui la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades cookies i l'acceptació de nostra política de cookies, punxi l'enllaç per a major informació .plugin cookies

    ACEPTAR
    Aviso de cookies