A Iniciació al Community Manager

    This is an example page. It’s different from a blog post because it will stay in one place and will show up in your site navigation (in most themes). Most people start with an About page that introduces them to potential site visitors. It might say something like this:

    Hi there! I’m a bike messenger by day, aspiring actor by night, and this is my blog. I live in Los Angeles, have a great dog named Jack, and I like piña coladas. (And gettin’ caught in the rain.)

    …or something like this:

    The XYZ Doohickey Company was founded in 1971, and has been providing quality doohickeys to the public ever since. Located in Gotham City, XYZ employs over 2,000 people and does all kinds of awesome things for the Gotham community.

    As a new WordPress user, you should go to your dashboard to delete this page and create new pages for your content. Have fun!

    Social Media 02

    Iniciació al Community Manager

    A partir de la implementació de les xarxes socials, les comunitats virtuals i les webs 2.0, es genera una nova forma de comunicació. Cal  modular, definir i gestionar  la nostra identitat digital.  Neix una nova figura que complementa la política de màrqueting, el Community Manager.

    Qui, què, i de quina forma cal construir i moderar l’ informació  que genera el nostre públic a la xarxa i amb quines eines  es pot gestionar.

    La figura del Community Manager es el  punt d’unió entre la nostra empresa, marca, productes i serveis i una comunitat a la xarxa, es qui gestiona, defensa i lidera la nostra identitat a partir de les politiques de màrqueting.

    La nostra comunicació  cal ser representada de forma adequada,  aquest és el gran repte.

    Context: Conèixer un nou perfil professional, amb  possibilitats actuals  en el camp laboral.

    Requeriments: Domini d’Internet a nivell d’usuari.

    Durada: 02 hores.

    Contingut: Nocions bàsiques

    1. Introducció a les Xarxes Socials ,
    2. Perfil d’ un Community Manager
    3. Actituds i aptituds
    4. Gestió de xarxes i comunitats
    5. Els nostres indicadors
    6. Les nostres eines
    7. Objectius i praxis d’un nou ofici.
    8. La reputació online.

    Objectiu: Definició d’una nova figura laboral.

    Col·lectiu: Empresaris, comunicadors, RRPP, interessats en coneixements i aprofitament de les noves tecnologies, responsables de màrqueting.

    Us de cookies

    Aquest lloc web utilitza cookies perquè vostè tingui la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades cookies i l'acceptació de nostra política de cookies, punxi l'enllaç per a major informació .plugin cookies

    ACEPTAR
    Aviso de cookies