La importància de l’opinió del client la nova aposta en facebook

    La importància de l’opinió del client, la nova aposta en facebook

    La importància de l’opinió del client, la nova aposta en Facebook, juntament amb Instagram, pretenen conquerir el nínxol publicitari online del mercat turístic

    Facebook treu la seva nova arma per combatre contra Tripadvisor i Google per conquerir el mercat turístic online: les ‘suggeriments de viatge’. Es tracta d’una nova eina publicitària que permet als anunciants oferir els seus productes abans que l’usuari contracti un servei o reservi un vol.

    La importància de l’opinió del client publicitat
    Els usuaris de Facebook repeteixen la mateixa conducta que poden fer a Tripadvisor, però d’una forma menys conscient. O sigui: el que entra en aquesta web moltes vegades ho fa amb el motiu concret d’escriure una opinió sobre un hotel, restaurant o aerolínia.

    La importància de l’opinió del client avançament de la conducta
    Però a Facebook un usuari possiblement va estar una bona estona mirant fotos d’amics i en un moment va comentar alguna cosa sobre el viatge d’una altra persona, o va destacar un vídeo d’una ciutat.

    Aquesta informació és detectada pels algoritmes de Facebook i llancen els anuncis d’acord a l’interès que hagi tingut l’usuari mentre navegava.

    Segons la xarxa social de Mark Zuckerberg, aquesta eina ajuda als anunciants “a arribar a les persones que han expressat la seva intenció de viatjar, però encara no han decidit el seu destí”.

    Facebook segueix sent un important factor de decisió per contractar un viatge. Una de les raons és que l’usuari confia més en les opinions dels seus coneguts que en les de viatgers anònims, com succeeix amb Tripadvisor o en els suggeriments de Google.

    La importància de l’opinió del client poder de decisió
    Segons estadístiques de la tecnològica, el 68% dels millennials van trobar idees per als seus viatges a Facebook, “i el mateix va passar amb el 60% que estan presents a Instagram”.

    Aquesta xarxa social de fotografies és un altre dels ariets de la companyia de Zuckerberg per conquerir el sector. El gerent de Màrqueting de Facebook, Colleen Coulter, va precisar que els viatgers han fet servir més de 250 milions d’hashtags a Instagram per publicitar els seus viatges. De fet, hi ha una legió de turistes -sobretot els més joves- que tenen al possible impacte en aquesta plataforma com el seu principal motivació dels seus viatges.

    La importància de l’opinió del client dues eines cap a un objectiu
    L’estratègia de Facebook passa per combinar dues eines de promoció publicitària cap a un sol objectiu: a les ‘suggeriments de viatges’ se’ls sumen els ‘anuncis dinàmics’, que presenta les publicitats més rellevants mentre es busquen vols, excursions o restaurants.

    Dit d’una altra manera: ja Facebook no només ensenya anuncis relacionats amb les recerques, sinó que s’anticipa a la conducta de l’usuari i li ofereix propostes abans que hagi pres una decisió.

    About

    Leave a Reply

    L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

    Us de cookies

    Aquest lloc web utilitza cookies perquè vostè tingui la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades cookies i l'acceptació de nostra política de cookies, punxi l'enllaç per a major informació .plugin cookies

    ACEPTAR
    Aviso de cookies
    %d bloggers like this: