Els hotels necessiten millorar en atenció per xarxes socials

    Els hotels necessiten millorar en atenció per xarxes socials

    Els hotels necessiten millorar en atenció per xarxes socials segons un estudi de Altitude Programari, mantenen una relació reactiva amb els seus clients en lloc de prendre la iniciativa.

    Ara que les vacances d’estiu han tornat a les nostres vides, un sector com l’hoteler serà posat a prova pels seus clients. No només pels serveis oferts en les seves instal·lacions, sinó també a nivell tecnològic i d’atenció al client quan aquest encara no ha arribat al seu destí.

    Segons dades de l’informe El Consumidor Social 2016: Maduresa del Social Atenció al client en el Mercat Espanyol de Altitude Programari, el sector hoteler del nostre país no està aprofitant el potencial de les xarxes socials tal com hauria. Encara que la seva atenció a través d’aquestes plataformes ha millorat en l’últim any i compten amb una estratègia al respecte, el seu servei és qualificat de “molt bàsic”.

    Això és així perquè mantenen una relació reactiva amb els clients, segons les seves peticions, dubtes o queixes. A més, els hotels prefereixen limitar-se a les interaccions senzilles en xarxes socials i transferir la resta a canals com el telèfon o el correu electrònic.

    “Encara els queda un llarg camí per recórrer”, determina Raquel Serradilla, vicepresidenta per al sud d’Europa de Altitude Programari. “Han de ser capaços de prendre la iniciativa i oferir una interacció més activa i resolutiva en aquell canal que tria el client. A més, han de millorar el seu grau d’engagement amb els usuaris “. Dit engagement ha baixat un 12% a Facebook respecte a l’any anterior, per exemple.

    Pel que fa al contingut compartit, només es respon a un terç de les publicacions a Twitter, mentre que a Facebook el grau de contribució està prop de ser nul.

    Els hotels estarien trigant gairebé una hora (54 minuts) de mitjana a respondre al primer missatge d’una conversa que s’entaula per xarxes socials. I únicament 1 de cada 3 d’aquestes empreses compta amb horaris d’atenció al Facebook, xifra que baixa al 4% a Twitter. El percentatge de preguntes respostes també és baix.

    About

    Leave a Reply

    L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

    Us de cookies

    Aquest lloc web utilitza cookies perquè vostè tingui la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades cookies i l'acceptació de nostra política de cookies, punxi l'enllaç per a major informació .plugin cookies

    ACEPTAR
    Aviso de cookies
    %d bloggers like this: