Estadístiques control de accions de Màrqueting Turístic i Social Media en hotels.

    Estadístiques i analitiques, control de les accions de Màrqueting Turístic i Social Media en hotels.

    La valoració sistemàtica i periòdica de la realitat de la nostra situació a la xarxa es determinant en la valoració dels avanços de les diferents actuacions en màrqueting turístic i Social Media que estem aplicant.

    ApuntHotels, a partir del criteri programat valora, conjuntament amb els responsables del hotel, els resultats i les variacions a fi d’optimitzar cadascun dels resultats en les implementacions de accions.

    About

    Leave a Reply

    L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

    Us de cookies

    Aquest lloc web utilitza cookies perquè vostè tingui la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades cookies i l'acceptació de nostra política de cookies, punxi l'enllaç per a major informació .plugin cookies

    ACEPTAR
    Aviso de cookies
    %d bloggers like this: