El millor community manager de la teva marca

    El millor community manager per la teva empresa?

     Community Manager, el millor professional

    Si els objectius prioritaris del Community Manager estan molt definits, ApuntServeis et dona des de la Garrotxa la resposta de qui millor pot executar aquesta funció:

    1. Augmentar la consciència de marca; tu.
    2. Millorar la Reputació Online de la marca; tu.
    3. Millorar el Servei al Client; tu.
    4. Aconseguir influenciadors; tu.
    5. Assolir informació sobre Comunitats; tu.
    6. Millorar el SEO, posicionament en cercadors; tu.
    7. Identificar Oportunitats; tu.
    8. Millorar el “Engagement”; tu.
    9. Assolir més prescripcions; tu.
    10. Maximitzar les conversions; tu.

    Així que el millor que pots fer és formar-ye I a partir d’un bon aprenentatge poder gestionar la teva marca en el món del Social Media, perque tu saps millor que ningú qué, cóm I quan cal implementar les millors mesures.

    Ara be, quines qualitats caldrà cuidar en aquesta aventura?

    1- El millor community manager. Ser un excel·lent professional

    Ha d’estar ben informat de tot el que passa al seu entorn professional, organitzat, pacient i competent davant els missatges que els usuaris puguin emetre sobre la seva marca. Recordar sempre el que expressa la marca i per això no pot ni ha de gestionar el perfil de l’empresa com si es tractés d’un perfil personal.

    2-  El millor community manager. Bon comunicador i escriptor

    És molt important tenir una bona capacitat de comunicació per aconseguir enganxar i acostar més als usuaris a la marca. Escriu i comunicar sense embuts, amb coherència, lògica, ser sincer i creïble.

    3-  El millor community manager. Carismàtic

    Ha de tenir l’habilitat suficient per interactuar amb els usuaris i enganxar a la seva marca, fent-los sentir-se involucrats i escoltats en les activitats de l’empresa.

    4- El millor community manager. Ser creatiu

    És important que sigui una persona resolutiva a l’hora de crear continguts per compartir a les xarxes socials i que siguin de valor tant per als lectors com per  a la marca.

    5- El millor community manager. Saber escoltar

    Tenir una bona capacitat d’escolta és essencial ja que permet conèixer millor la nostra comunitat, tenir en compte les seves idees o suggeriments, el que augmentarà la participació dels usuaris.

    6- El millor community manager. Saber reaccionar

    Important que sigui una persona que reacciona ràpidament davant d’una situació de crisi. Que sigui un individu proactiu, sempre atent a noves possibilitats que puguin sorgir.

    7-  El millor community manager. Humil i sensible

    És fonamental ser humil i tractar els usuaris de la marca amb cordialitat i tenir la sensibilitat de pensar en com se senten els seus seguidors, quines són les seves motivacions, els seus desitjos o problemes que busquen resoldre a través de la marca.

    8- El millor community manager. Principal fan

    Ha de ser el principal seguidor de la marca, conèixer tot sobre ella, els seus avantatges, desavantatges. Molt important conèixer bé al seu públic objectiu (els seus gustos, horaris, interessos, etc.), així com a la seva competència (saber el que fan i com ho fan).

    9-  El millor community manager. Capacitat analítica

    Un bon Community Manager ha de saber interpretar mesuraments, monitoritzar, avaluar i percebre a través de les eines què és el que li agrada a la gent, què vol llegir, amb quina periodicitat o quin contingut connecta més amb l’usuari. Amb això obté resultats per definir si l’estratègia va cap als objectius o si necessita canvis.

    10- El millor community manager. Tenir sentit comú

    És essencial que actuï sempre d’acord amb el sentit comú i la responsabilitat que exigeix ​​la gestió d’una comunitat de persones. És molt valuós quan s’hagi d’enfrontar situacions no previstes al llarg del dia de treball.

    About

    Leave a Reply

    L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

    Us de cookies

    Aquest lloc web utilitza cookies perquè vostè tingui la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades cookies i l'acceptació de nostra política de cookies, punxi l'enllaç per a major informació .plugin cookies

    ACEPTAR
    Aviso de cookies
    %d bloggers like this: