Consells de twitter per allotjaments per ApuntServeis consultors

    Consells de twitter per allotjaments per ApuntServeis consultors màrqueting

    Consells de twitter per allotjaments per ApuntServeis consultors us recomana unes pautes per treure profit a una gran plataforma on poder connectar amb usuaris i clients.

    1. Imatge i presentació adequada
    El primer amb el que es troben els usuaris en entrar en un perfil de Twitter, o fins i tot el que es troben al visualitzar el tuit en el seu timeline, és la imatge de l’empresa. En aquest cas, l’hotel ha de tenir clar quin és la seva imatge corporativa i adaptar-la a la xarxa social.

    La imatge principal haurà de mostrar el logotip, mentre la capçalera ha d’anar lligat als colors corporatius o el que vulgui mostrar de si mateix, podent ser originals. No obstant això, pel que fa a l’nickname, com més senzill i curt, millor, ja que serà més fàcil de recordar i no dubtarà a l’hora d’esmentar a l’hotel perquè es podrà perfectament dins dels caràcters disponibles.

    La biografia també és un imprescindible a l’hora de conformar una estratègia. Ha d’incloure una presentació de l’hotel, la ubicació, així com algun aspecte que atregui a la gent, com gastar alguna broma que aporti personalitat. Afegir a ser possible algun hashtag facilitarà que els usuaris trobin l’hotel en introduir el terme en el cercador.

    2. Piula en les hores adequades
    Identificar les hores i dies en què més actius hi ha els usuaris -i especialment els potencials de l’hotel- és important a l’hora d’aconseguir engagement. Els experts difereixen pel que fa a quins són els horaris predilectes, però en general, els caps de setmana, incloent divendres, tenen un major percentatge de clics que altres dies, al mateix temps que la franja entre les 12 i les 18 hores es considera la millor per a postejar.

    3. Utilitza hashtags, però amb moderació
    Els tuits amb hashtags generen més engagement, ja que ajuden a arribar a més usuaris. No obstant això, cal portar compte amb això, ja que en el moment en què porten més de dos, es redueix aquesta implicació. Per tant, millor emprar només un i que estigui lligat amb el text de l’tuit. Hi ha eines, tal com Hashtagify, que ajuden a mesurar la força que té un hashtag abans d’utilitzar-lo.

    4. Porta a terme alguna recerca avançada
    La cerca avançada de Twitter és idònia per localitzar qui poden estar interessats en el servei o per saber què s’està dient de l’hotel, podent realitzar un monitoratge de tant en tant i així portar el control de la xarxa per a futures auditories.

    5. Insereix imatges i vídeos
    Inserir contingut multimèdia en els tuits resultarà atractiu als usuaris, el que els incentivarà a retuitejar, donar “favorit”, etc. És cert que els vídeos són més difícils d’aconseguir que les imatges, però tenen un major poder d’atracció. De fet, segons Adweek, els vídeos tenen sis vegades més probabilitats de ser retuiteados que les fotografies.
    6. Empra les enquestes
    Sens dubte, una de les maneres més fàcils de generar interacció amb els usuaris i activitat a la pàgina de Twitter són les enquestes. Per a això, només cal punxar el botó per navegar a un tuit i posteriorment triar l’opció corresponent.

    No és només un element per entretenir els seguidors, sinó que esdevé una eina útil per conèixer l’opinió d’aquests sobre el aparició de l’hotel que desitgem conèixer.

    7. Trucades a l’acció
    En anglès és el que es coneix com “call to action” (CTA), i es tracta de dirigir les accions dels usuaris cap a una activitat determinada per impulsar la participació. El que més se sol demanar és que es comparteixi la publicació, però hi ha altres trucades a que es realitzin altres activitats, com: “visita el nostre lloc”, “descarregui aquí”, “llegeixi més”, etc. Aquests reclams seguits de l’enllaç ajudaran a generar més trànsit a la pàgina de l’hotel. Encara que tampoc cal passar-se, ja que si som molt insistents amb això, crearà l’efecte contrari en l’usuari.

    About

    Leave a Reply

    L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

    Us de cookies

    Aquest lloc web utilitza cookies perquè vostè tingui la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades cookies i l'acceptació de nostra política de cookies, punxi l'enllaç per a major informació .plugin cookies

    ACEPTAR
    Aviso de cookies
    %d bloggers like this: