Coneix les tendències en màrqueting turístic 2018 per consultors empreses ApuntServeis

    Coneix les tendències en màrqueting turístic 2018 per consultors empreses ApuntServeis

    Coneix les tendències en màrqueting turístic 2018 les últimes tendències en màrqueting en online, buscant noves oportunitats per generar més reserves directes.

    Aquestes són, recollides en la infografia de Net Affinity, les 18 tendències crucials de màrqueting que els establiments turístics haurien de tenir en compte de cara a 2018:

    Coneix les tendències en màrqueting turístic 2018

    1.- L’alça dels chatbots: 2018 serà l’any dels chatbots. Els xats a les webs d’hotel estan dissenyats per augmentar la participació i millorar la interacció amb els clients potencials com un nou canal de vendes.

    2.- La nova forma de fer vídeos: El contingut de vídeo s’ha reduït a fragments de sis segons amb els anuncis bumper de Youtube. I és només el començament, convertint-se en el format idoni per oferir un missatge memorable de l’hotel. Per això des Net Affinity recomanen que els hotelers utilitzin el contingut de vídeo que ja tenen per dividir-lo en múltiples fragments de sis segons per diferents campanyes.

    3.- Recerques per veu: El mercat dels dispositius controlats per veu està creixent ràpidament. De fet ja un 40% dels adults utilitza la recerca per veu a mínim un cop al dia. En 2018 els hotelers hauran d’adaptar les seves estratègies de SEO per aprovar la veu com una interfície de cerca primària, assegurant que la seva web té les paraules clau dins d’un contingut ric en detalls.

    4.- Els resultats de cerca prioritzant les webs mòbils ja són aquí: Oferir els resultats de cerca donant prioritat a les webs mòbils estarà completament implantat el 2018, el que per als hotelers vol dir que disposar d’una pàgina adaptada a l’accés des d’un dispositiu mòbil hauria de ser una prioritat en termes de SEO.

    5.- El final de les galetes?: Ja no es creu que les galetes siguin la clau per proporcionar ofertes i missatges rellevants als clients considerats objectiu. En el seu lloc els hotelers haurien d’observar els anuncis nadius i el màrqueting basat en persones per arribar de manera efectiva a usuaris reals i fer un seguiment del seu comportament a través de múltiples dispositius. ¿Veurem en 2018 el final de les galetes?

    6.- Impacte de la nova regulació europea de protecció de dades en la seva recopilació: El 2018 totes les empreses de la Unió Europea, incloent les hoteleres, hauran d’aplicar noves estratègies per processar, emmagatzemar i utilitzar les dades dels seus hostes acatant l’estricta i nova GDPR.

    7.- La realitat augmentada està canviant el màrqueting per al consum: La realitat augmentada és l’habilitat per integrar les dades digitals en una experiència en temps real canviant la visió que té l’usuari del seu entorn físic. D’aquesta manera ofereix a l’hoste una gran oportunitat per interactuar amb l’hotel, el que li facilita recopilar més dades.

    8.- Publicitat nativa, la nova tendència del màrqueting digital basada en continguts publicitaris que respecten l’experiència de l’usuari: Els anuncis nadius són cada vegada més habituals en la publicitat en xarxes socials i es preveu que superin els antics formats de publicitat d’hotels a 2018. Més de la meitat dels consumidors que fan clic en aquest tipus d’anuncis té la intenció de comprar alguna cosa.

    9.- Paraules clau long-tail: Les frases clau de cerca integrades per tres o més paraules, més específiques, són una manera efectiva en costos per dirigir trànsit qualificat al web de l’hotel, de manera que des de Net Affinity recomanen incorporar-les al contingut de la pàgina com a part de l’estratègia inbound de l’hoteler, per tal d’aconseguir guanys fàcils en recerques basades en consultes.

    10.- Eines de gestió de xarxes socials que estalvien temps: A través de xarxes socials, fòrums i comentaris dels clients comparteixen cada vegada més les seves experiències en línia i és important que els hotelers estiguin sobre d’ells. Per a això les mateixes fonts suggereixen aprofitar-se en 2018 del programari gratuït i de baix cost com NewsWhip, Social Booster i Sprout Social.

    11.- Següent nivell de personalització: Ara que el 86% dels viatgers valora les ofertes personalitzades, s’està convertint més en una expectativa per 2018 que en un extra per a la majoria dels consumidors. Per ser justos, captar les dades dels clients no és una tasca fàcil i la seva utilització de cara al client ha de superar qualsevol possible problema de privacitat.

    12.- Els anuncis Canvas de Facebook: A Net Affinity aconsellen aprofitar-se en 2018 dels últims productes d’aquest tipus d’anuncis. El primer d’ells és una eina basada en localització que permet als hotelers dirigir-se als usuaris basant-se en les seves activitats offline; el segon és el conjunt de tres plantilles de Canvas Collection en què els responsables de màrqueting poden descarregar els seus propis actius per crear anuncis.

    13.- Xarxes socials, el nou motor de cerca: Molts consumidors es salten Google, quan van a realitzar una recerca i en el seu lloc ho fan en les seves xarxes de social mitjana. Per això els hotelers haurien d’assegurar d’incloure hashtags rellevants en els seus posts perquè els usuaris puguin trobar l’establiment en les seves xarxes.

    14.- Intel·ligència artificial per millorar la relació amb el client: La intel·ligència artificial està permetent als hotels fer coses increïbles, des de crear experiències de client hiperpersonalizadas a identificar noves oportunitats d’ingressos. Aquesta tecnologia potencia la innovació i el creixement destil·lant informació i convertint patrons de conducta en iniciatives que criden a l’acció.

    15.- Tecnologia blockchain: Blockchain és la paraula de moda en la indústria, però no tots els problemes s’han solucionat encara. La forma més òbvia d’utilitzar aquesta tecnologia serà per a les transaccions en línia, però gairebé segur s’usarà també per a la identificació i personalització en el màrqueting turístic. Amb el seu potencial per captar dades i facilitar el màrqueting one-to-one amb els clients, cal prestar atenció a 2018.

    16.- Les action bars, o barres d’acció: Van prendre el relleu de les finestres emergents, els coneguts elements emergents, des que el 2017 Google penalitzarà als hotels en els resultats de cerca per utilitzar-los. Aquest canvi sembla que romandrà en 2018 amb l’eliminació d’elements emergents i superposicions pel negatiu tractament de Google.

    17.- AMP eleva la velocitat del web: El projecte AMP (Accelerated Mobile Pages) de Google mostra que de mitjana multiplica per dos el temps d’estada a la web, a més d’incrementar en un 20% l’índex de conversió pel que fa a les pàgines que no disposen d’ell, així que des Net Affinity demanen als hotelers que s’assegurin que la seva web es carrega ràpid.

    18.- Dispositius interconnectats (IOT): Al sector hoteler la tecnologia de l’internet de les coses (IOT) ja està tenint el seu impacte tant en les interaccions amb el consumidor com en la gestió hotelera, amb la previsió que el 2020 estiguin connectades 20.800 milions de coses. Les possibilitats són infinites: feedback en temps real dels serveis de l’habitació, accés sense clau i control de la televisió i el termòstat per part del client.

    About

    Leave a Reply

    L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

    Us de cookies

    Aquest lloc web utilitza cookies perquè vostè tingui la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades cookies i l'acceptació de nostra política de cookies, punxi l'enllaç per a major informació .plugin cookies

    ACEPTAR
    Aviso de cookies
    %d bloggers like this: