Booking i Google volen vendre per experiències

    Booking i Google volen vendre per experiències

    Booking i Google volen vendre per experiències

    Booking i Google volen vendre per experiències. La major agència de viatges del món i la major empresa d’Internet del planeta han coincidit en les últimes setmanes a fer un pas endavant en la forma de vendre viatges per part dels intermediats, accelerant el pas del model tradicional de vendre per destinacions al de fer-ho segons el tipus de client.

    Booking.com va anunciar a principis de mes el llançament d’una nova eina que relaciona les passions i els interessos concrets dels usuaris amb les millors destinacions i allotjaments als quals poden viatjar, de manera que canviava la manera de buscar viatges que fins ara estava centrada en cerques per ciutat o per allotjament.

    També Google, pocs dies després de conèixer els plans de Booking, actualitzava la interfície de la seva pàgina web per impulsar la recerca de viatges amb dates flexibles -com ara “últim cap de setmana de març”, “juliol” o “una setmana” -, així com per aficions abans que per destinacions – “ecoturisme”, “cultura”, “turisme d’aventura”.

    En aquest nou mòdul es pot comprovar que sota la tradicional caixa de recerca de vols del portal web, ara hi ha una caixa amb diversos filtres (com “darrer cap de setmana de març”, “una setmana” o “viatge d’aventura”), on l’usuari podrà triar destí segons els seus gustos (Google emula Booking amb cerques per aficions i amb dates flexibles).

    Booking i Google volen vendre per experiències

    Booking i Google impulsen així un canvi en el concepte de vendre viatges, buscant segmentar el client abans que oferir sol una destinació, el que sembla més d’acord a les noves demandes del client, que prima més l’experiència o el lloc.

    Així  les destinacions, les marque i les empreses cal adequar definitivament l’ oferta per segments de mercats i poder ofrrir aquests valors a l’ alça com el que pot arribar a trobar l’ usuari en la seva tria o destinació, simplement experiències.

    About

    Leave a Reply

    L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

    Us de cookies

    Aquest lloc web utilitza cookies perquè vostè tingui la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades cookies i l'acceptació de nostra política de cookies, punxi l'enllaç per a major informació .plugin cookies

    ACEPTAR
    Aviso de cookies
    %d bloggers like this: