Hotels

HOTELS

Especialistes en màrqueting online turístic

Màrqueting online per la teva marca

Feu vendre la vostra marca a internet

El repte dels hotels i de les marques turístiques és tenir una bona presència a internet, un bon aparador dels nostres serveis i una bona estratègia en les xarxes socials son el punt de partida per la comercialització dels nostres productes.

Disseny web

El teu web autogestionable

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Proin ultrices, nisl ac lobortis ultrices, enim dolor malesuada risus, id lacinia sapien metus scelerisque mauris. Aliquam elementum a libero nec euismod.

Optimització

El teu web tal com vol Google

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Proin ultrices, nisl ac lobortis ultrices, enim dolor malesuada risus, id lacinia sapien metus scelerisque mauris. Aliquam elementum a libero nec euismod.

SEO

La visibilitat de la teva marca per cercadors

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Proin ultrices, nisl ac lobortis ultrices, enim dolor malesuada risus, id lacinia sapien metus scelerisque mauris. Aliquam elementum a libero nec euismod.

Tens dubtes? Estem per escoltar-te

Realitat canviat dels consumidors a la xarxa

Recerques per clients potencials a hotels a internet
69 %
Reserves realitzades per clients a internet
64 %
Total de reserves per canals online
45 %
Increment de vendres hoteleres en marques amb presència a Social Media
14 %

Qué cal fer ?

Auditoria i anàlisi prèvies de les característiques de la web, la seva estructura, els posicionaments, indexacions…
In interdum magna ut magna mollis, sit amet feugiat arcu semper. Sed erat neque, lobortis ac rhoncus sed, rhoncus vel augue.
Segmentació i microsegmentació de mercats, amb una prèvia definició del nostre client objectiu a fi de reconduir l’esforç comercial i les actuacions de màrqueting a un determinat mercat.
Tria i valoració a partir de la segmentació de les paraules clau de posicionament per la nostre web. Determinació de les paraules clau que cal posicionar en funció de l’estratègia de màrqueting turístic.
Estudi de què, on i com els nostres competidors són presents a la xarxa i generen informació.
Valorar quins nous paràmetres a nivell de continguts, formes o disposició de pàgines cal canviar o generar de nou.
Alta en els cercadors i directoris a fi d’optimitzar l’ importància de la nostra web respecte la competència.

Us de cookies

Aquest lloc web utilitza cookies perquè vostè tingui la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades cookies i l'acceptació de nostra política de cookies, punxi l'enllaç per a major informació .plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies